Adidas, Bayer, Donna Kara, Nike, Siemens, Shell… melyik kedvenc márkánk alapul az emberek kizsákmányolásán, a gyermekmunkán, a környezetszennyezésen vagy az állatkínzáson? A márkák feketekönyve egy Németországban, Ausztriában és Svájcban indult sikeres program kezdete. Fellebbenti a fátylat a nagy konszernek mesterkedéseiről, eladási praktikáiról. Részletesen bemutat ötven céget, és azok terméklistáit. Konkrét ötleteket ad a vásárlóknak: mit tehetnek, hol és mit vásároljanak.
Klaus Werner, Hans Weiss: Márkacégek feketekönyve
Ár: 900 Ft
Megvásárolható
Készleten | |
---|---|
Kiadó | |
Kötés típusa | |
Szerző |
Alcím | A multik mesterkedései |
---|---|
Kiadás éve | 2003 |
Oldalszám | 351 |